T...räna.

Datum:2011-12-16 / Tid:15:44:04

Man kan som säga att jag nu kommit igång, ordentligt, med träningen! Idag var jag för 4:e gången den här veckan på gymmet. Men det blev "bara" 30 minuter på crosstrainern. Enligt Per, min PT, så fanns det en risk för överansträning i magmusklerna så då fick de bli enbart förbränning idag.

Jag har ju förresten glömt bort att berätta vad jag och Per ska göra imorgon.. Vi ska vara barnfria och bo på hotell! Hur härligt låter inte det? Fast bara härligt blir det inte haha, vi ska börja med att besöka hotellets gym när vi kommer dit, sen ska vi ut och äta och börja njuta!

Nu hade jag tänkt pyssla lite här innan middagen.

Tack pappa för att du passade Jeff tidigare idag medan jag svettades på gymmet! Guld värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback