Blä!

Datum:2011-02-02 / Tid:10:31:01

Jag tänker börja de här inlägget som jag brukar göra nästan varje dag numera. Jeff slog upp ögonen, eller egentligen var ögonen relativt trötta men tyvärr ville inte kroppen likadant, vid halv 6 imorse. Jag var fullständigt utmattad då, och orkade knappt lyfta honom ur sängen.

Vi var nu på morgonen och skjutsade mormor och morfar till flygplatsen, de åker ju till Thailand idag. Vi eller snarare jag är inte ett dugg avundsjuk! Men men, kan ju se fram emot när de kommer hem, för samma dag landar även Per på svensk mark.

Nu ska jag äta lite frunch (liten lunch) så jag inte svälter ihjäl tills Malin och Alice kommit hit. Då ska vi nämligen till stan och äta.

Ha en fin dag hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback