Glad alla ♥ dag!

Datum:2011-02-14 / Tid:10:42:48

 

 

Glad alla ♥ dag till er alla kära läsare!

Även fast jag egentligen inte direkt skulle säga att jag firar den här dagen kan tycka att den är lite mysig. Jag är ju av den åsikten att kärlek ska man sprida varje dag, inte bara en gång per år på en speciell dag! Men det är bra att just sånna här dagar ändå finns, så man kan visa lite extra kärlek och omtanke.

Just i år ska jag fira genom att umgås med min underbara lilla kille, och vi ska bara göra tråkiga vardagsysslor såsom veckohandling. Men lite senare kommer även hans farmor, faster och lilla kusinen hit och gör oss sällskap! Sen ikväll ska jag faktiskt iväg och jobba!

Jag misstänker att han därnere i Afghanistan inte har skänkt just den här dagen särskilt många tankar, men jag slutar väl aldrig att hoppas. Förra året hade han inte den blekaste aning om vad det var för dag när jag väckte honom med choklad på sängen. Men som sagt, man lever på hoppet!

Firar ni på något speciellt sätt? Berätta..


Kommentarer
Mamma o pappa

Det ar precis som du skriver, lat hjartat vara med varje dag. Krama det lilla hjartat pa bilden, ni ar riktiga sotnosar.

Pappa o mamma

2011-02-14 / 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback