Good news!

Datum:2011-02-22 / Tid:07:14:24
God morgon!

När jag vaknade alldeles nyss gick jag och kollade min "afghanistanmobil" och för första gången blickade det ett meddelande från Per (den enda som har de numret är just Per) och det stod "Vi är hemma, det blir leave" så han kommer hem på torsdag! Just nu känner jag mig lite obehagligt likgiltig men kan bero på hur besviken jag blev förra veckan när han inte kom hem, eller så är de bara för att jag är så himla trött.. Glad är jag ju givetvis!

Jag ska presentera vinnaren senare idag, så håll utkik!

Ha den allra finaste dagen mina vänner!

Kommentarer
Victoria

Vad skönt att han äntligen kommer hem! Men du följer väl ändå med på fredag?

2011-02-22 / 09:03:44
http://vigan.blogg.se/
Therese

Vad skönt att det har löst sig nu och att det är hans tur att sätta sig på planet denna veckan! :)



Är det två eller tre veckor han är hemma? Händer det något speciellt eller det blir bara lugnt och skönt?



2011-02-22 / 18:13:52
http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback