Imorgon

Datum:2011-02-23 / Tid:11:14:25

Hejhej!

Här startade vi som sagt upp dagen med lite barnprogram, och det händer i princip aldrig annars. Men jag var så trött och Jeff hade sån överenergi. Inatt vaknade jag kl 2 av att jag drömde en sån hemsk mardröm, och inte kunde jag somna om heller. Jag var sådär lagomt seg när J ville kliva upp vid halv 7. Men det finns en sak som piggar upp mig och det är när jag tänker på att Per kommer hem imorgon. Förstår ni, imorgon! Vi har inte setts på över 6 veckor när han kliver innanför dörren imorgonkväll. Kan ni tänka er det?

Per fyller förövrigt år imorgon också, så han kommer hem på sin födelsedag! Vi kommer alltså ha ett litet minikalas när han kommer hem, bara han och jag.

Nä, nu ska jag försöka skingra tankarna lite och ta tag i lunchen. Sen ska Mikkis och jag gå till stan för att kolla på lite kläder inför helgens festligheter. Resten av min eftermiddag ska jag ägna åt att tvätta och städa.

Ha en fantastiskt fin dag, för de tänker jag ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback