Jeffs lista.

Datum:2011-02-07 / Tid:13:19:05
Jag har lite tid över nu när Jeff sover och tvätten inte är riktigt färdig så då tänkte jag fördriva tiden lite med en sån där trist lista, som i princip ändå ingen läser men jaja..

Född: 15:e april 2010
Var: Sunderbysjukhus
Tid: 02.30
Födelsevikt: 2635 gram
Födelselängd: 47 cm
Huvudmått vid födsel: 34 cm
Namn: Jeff
Andranamn: Roger
Efternamn: ...
Ålder: 10 månder om en vecka
Namnbetydelse: "Guds fred"
Nyligen lärt sig: Gå med lära-gå-vagnen och stå själv utan stöd längre stunder
Dagis: Början av September i år
Vikt nu: Över 10 kg
Längd nu: Ingen aning
Mammagris eller pappagris: Helt klart mamma, men så fort pappa är hemma så är det bara han som gäller!
Favoritbus: Skriker av lycka när jag öppnar toalettdörren och så kryper han dit så fort han bara kan
Favoritmat: Pasta carbonara och gröt
Favoritleksak: En boll som låter när man kastar den och alla slags elektroniska saker här hemma
Favorit tv-program: Eftersom att han inte ser på tv så har han inget
Favoritmusik: Ja, jag måste ju säga Carola - främling då, eftersom han dansade till den i lördags
Sover i: Pyjamas
Favoritpersoner: (förutom mig och Per) mormor & morfar, A-L och Mikaela
Barnvagn: Emmaljunga city cross och Bugaboo cameleon
Försäkring: Trygghansa
Blöjor: Libero
Hur många tänder: 6 st totalt, 2 uppe och 4 nere.
Storlek på kläder: 74/80
Syskon: Inga än på ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback