Myyys!

Datum:2011-02-02 / Tid:20:50:41
Vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans med Malin & rara lilla Alice. Vi började med en lunch, och lite uppdateringar, som alltid. Vi hann även snurra runt lite på stan, kolla på barnkläder (finns det verkligen något roligare än det?) och handla middag. De följde nämligen med oss hem, då även de var ensamna ikväll. De blev dock inte bara middag + efterrätt utan Malin fick även bada/duscha en väldigt förtjust Jeff! Vi har med andra ord haft en helt underbar dag. Malin fick även provköra buggan och jag misstänker att även dom kommer köra bugga inom kort, de smittar av sig!

Jag ska då gå och lägga mig nu för jag är helt slut från topp till tå! Jeff sover då redan som en stock efter en väldigt lätt nattning. Jag misstänkte att de skulle bli svårare då vi hade en liten olycka här hemma precis innan vällingen tillagades. Jeff lyckades på något sätt riva ner ljusfatet som står på fönsterbrädan och givetvis fick han den rakt i ansiktet med en smäll. Men han lugnade ner sig efter några hysteriska tårar.

Nä, sängen var det ja.. Imorgon är det full rulle igen! Någon som vill fika, äta lunch eller bara umgås? Hör av dig!

Kommentarer
Mamma o pappa

Hej pa er, har har vi det varmt o skont! skot om er till vi kommer hem. Kram

2011-02-04 / 03:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback