SJUKT KUL!

Datum:2011-02-13 / Tid:14:43:54

Det var så underbart roligt igår så jag hittar knappt några ord! Jag behövde verkligen en sån här kväll, de kan jag då säga. Den innehöll så mycket skratt att jag fortfarande är lite varm inombords! Det var faktiskt så pass roligt igår att jag och Mikkis inte var hemma förrän vid kl 5-5.30 imorse, och det var länge sen sist de hände!

Mikaela har nu kommit fram till att jag behöver en sån här kväll minst en gång i månaden, och jag är mer än villig att hålla med henne. Det är ju faktiskt så, hur mycket jag nu än älskar Jeff så är det oerhört skönt att få vara ledig någon gång ibland.


Tack Mikkis, Fredrik och alla ni andra för att ni gjorde kvällen och natten så sjukt rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback