Stolt mamma!

Datum:2011-02-25 / Tid:16:54:40
Dagen har varit hur mysig som helst! Vi började med en lunch på stan, sen lite shopping (fick bland annat ett par skor) och sen avslutade vi med att Per fick sig en välbehövlig klippning.

När vi väl kom hem hände det en liten olycka, Jeff råkade bajsa och kissa på golvet, varpå katten springer rakt in i det! Låter som en härlig kombination va? Nej!

Vet ni vad J har gjort alldeles nyss? Han gick helt själv ungefär en meter! Jag började givetvis lipa lite samtidigt som jag klappade händer och skrattade, de gillade J! Snart kan man nog påstå att han går.. typ. Han är så duktig min älskade lilla kille!

Nu har jag tänkt mysa ner mig i soffan med coca cola och en tidning!

Kommentarer
Mamma/mormor, pappa/morfar

Härligt Jeff, våran älskade kille!

2011-02-25 / 19:24:13
http://slaria.blogg.se/
Tant

Goo Jeff goo Jeff!

2011-02-26 / 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback