Tjejkväll.

Datum:2011-02-26 / Tid:09:08:51
Godmorgon!

Ja, jag fick sovmorgon idag till halv 9 och det var underbart! Jag börjar mer och mer känna igen mig nu efter två dagar av oavbruten sömn, och ja, jag sover mig igenom Jeffs gnäll när jag vet att Per är hemma och tar honom.

Ikväll är det äntligen dags för tjejkväll eller mammakväll kanske man ska skriva? Nä, alla har inte barn men de flesta tror jag. De ska då bli riktigt roligt att få komma ut allihopa och bara slappna av utan kidsen! Men jag måste klura ut vad jag ska ha på mig ikväll egentligen, har två alternativ som lockar. Vi får se! Först och främst ska jag vinka av Per och Jeff som ska åka till farmor och farfar idag och vara där tills imorgon.

J kan förresten gå bättre och bättre, det är ostadigt emellanåt men han blir bättre på att parera när han tappar balansen. Däremot är det svårt att få honom att börja gå, man måste verkligen ha något rolig framför honom annars skiter han i de. Jaja, de kommer! Men det är så roligt att Per fick vara med om det här, det syns på honom.

Appropå Per, tydligen var det extremt nära (så nära att de redan ställt in sig på de) att de inte överhuvudtaget skulle få komma hem på leave (ledighet) pga att det var dåligt väder och de skulle åka helikopter till campen. Hade han då inte fått komma hem hade han inte fått komma hem förrän i juni när missionen är slut. Tur då att helikoptern flög ändå!

Jaja, nu ska jag fixa lite inför ikväll!

Kommentarer
Fia

Det var min kille och hans gäng som avlöste Per o dem så dem kunde åka hem!! Lustigt va? :D

Nu är de hemma i trygga Ser e pol igen :)

2011-02-26 / 11:44:28
http://whot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback