15:e januari.

Datum:2011-01-15 / Tid:08:37:18
Godmorgon!

Här är vi pigga och glada, eller glad var väl att ta i. Jeff sitter i stolen och trycker majskrokar och ser relativt nöjd ut, eller ja, tills majkroken tagit slut dvs. Han är en riktig liten tjurskalle och vill ha mer hela tiden annars hotar han med ett gallskrik, som mammas öron inte orkar med vid den här tiden. Därför matar jag han då med ännu mer majskrokar i hopp om att han håller tyst! Gnällspiken blir förresten 9 månader idag, bara 3 kvar tills han blir ett år. Jag har ingen aning var tiden rinner iväg men nånstans flyr den iväg.

Jag ska nu försöka äta lite frukost, lite senare ska jag nog in till stan en sväng. Några av Pers kompisar som han är med i Afghanistan är här i stan på sin ledighet så får väl se om jag kan råka träffa på dom och prata lite. Sen blir det film med A-L och M, vad annars liksom?

Kommentarer
Victoria

Ska du ta bilen upp på stan? :D. hoho

2011-01-15 / 09:40:11
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback