9 månader ♥

Datum:2011-01-16 / Tid:08:21:35
Jag kom på nu att jag glömde bort att lägga in ett 9 månaders-inlägg igår. Det får bli idag istället helt enkelt!

Jeff:
♥ Är en stor kille nu, men vikt och längd har jag ingen aning om men han har strl 74-80 på kläder och strl 4 på blöjorna, men nästa gång jag köper blir det troligtvis strl 5.
♥ Sover lite ojämt just nu, men somnar oftast kring 19.30-20.30 på kvällarna och sover till 6-7.30 på morgonen.
♥ Har ett speciellt band med sin pappa trots att de inte ses alltför ofta.
♥ Drar sig upp mot allt, hela tiden och går efter alla möbler.
♥ Kryper och är snabb som en vessla, speciellt när han ser att toalettdörren står öppen.
♥ Älskar fortfarande gröt, medan avocado inte är någon favorit.
♥ Ger en en puss när man pussar med munnen och frågar "får jag en puss"
♥ Gillar fortfarande vagnen, sover alltid i den och de gånger som han sitter upp kan jag räkna på en hand.
♥ Är blyg ibland mot nya människor men det går oftast över på under 3 min.
♥ Älskar när nån sjunger "imse vimse spindel" för honom, då blir han knäpptyst!
♥ Blir helt tokig när jag blir igång en köksmaskin eller dammsugaren, då vill han "sjunga" med"
♥ Kan göra "indianrop" när han ropar och jag "slår" med handen framför munnen (det lärde han sig faktiskt idag)
♥ Kan släcka och tända lampan i sovrummet (när han står i spjälsängen) vilket inte är så trevligt när han råkar vakna kring 4-tiden på morgonen.

Det var allt som jag kom på just nu i allafall! Men duktig är han, och lär sig nya saker hela tiden känns det som. Bara idag har han ju lärt sig "indianrop" bara sådär pang bom. Det är ju inte liksom så att jag imorgon kommer vakna upp och helt plötsligt lära mig ett nytt språk. Så nog är de häftiga de små liven!


Vårat allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback