Bugaboo.

Datum:2011-01-19 / Tid:20:32:05
Tihi, jag kommer få äta upp all skit som jag sagt om bugaboo! Jag har gjort en helvändning och nu vill jag också ha en sån, en bugaboo bee+ rättare sagt. Men jag kan ju inte låta bli när jag bara läser allt positiva omdömen om den. Idag hittade jag en sida från USA där de sålde den för nästan halva priset med frakten inräknad och då blir jag ju ännu mer sugen på att klicka.

Jag berättade lite snabbt om min lilla plan för Per idag när han ringde och hans svar blev något åt det här hållet (efter ett litet skrattanfall, hånskratt) "älskling, nej.. nej, nej,nej.. det blir ingen vagn nu, nej.. det blir i såfall närmare våren men inte nu, nej" och även om han har rätt (jag skriver bara att han har rätt för att jag vet att chansen att han läser här är minimal) så blir jag sugen när priset är så pass bra och man vet aldrig om man får samma chans igen.

Jag har mailat företaget nu och beroende på vad de säger så får vi se hur vi gör.


Den här vill (SKA) jag ha!

Kommentarer
Marlene

Snygg vagn.. Kul att du hittat den för en billig peng:)

2011-01-19 / 21:52:59
http://bymarlees.blogg.se/
malin

Nja inte komvux ordet men lärcentrum! Samma skit i stort sett. Den skillnaden är namnet ofc. sen att man bara får läsa upp IG. Man får inte läsa upp ämnen. Och man får inte läsa om man har slutbetyg. Så är det har jag för mig. kort och gott

2011-01-19 / 22:04:15
http://gabson.blogg.se/
Sofie

Tänk på tullen när du beställer från USA, plus skatten...

2011-01-20 / 21:32:10
http://fyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback