Hihihihi.

Datum:2011-01-23 / Tid:07:35:11
Godmorgon!

Jeff har sovit urbra inatt, äntligen! Han sover som sagt hela nätter men han har en tendens till att vakna på natten, eller har åtminstone haft nu på sistone men till hans försvar så har han varit täppt och då är de inte lätt att sova gott. Men inatt har han sovit helt oavbrutet, han har inte ens vaknat när han hostat, förvånande nog. Vi är alltså pigga och glada båda två!

Vet ni vad jag gjorde igårkväll? Jag beställde vår bugaboo! Om nu allt går som det ska så kommer den dyka upp redan nu i veckan. Jag längtar galet mycket!

Jag ska nu bädda ner mig i soffan med världens finaste lilla kille.

Ha en underbart härlig söndag!


Kommentarer
Linda

Alltid kul med ny vagn!

2011-01-23 / 11:54:49
http://linchisblogg.blogspot.com
tant

Tur att du lär mig! Kan du se klippet nu?

2011-01-23 / 14:33:31
Vi2blir3.se - Malin

åh älskar buggan, inte för nyföddisar eller små bebisar men för lite större. Då är den mega smidig som sittvagn, måttligt avis ;-) Får se hur våran brio funkar som sittvagn, vi kanske måste uppdatera oss till vintern :-)

2011-01-23 / 17:34:52
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback