Lekdejt.

Datum:2011-01-20 / Tid:09:00:04
Godmorgon!

Här har vi varit uppe sen kring 6-tiden, eller Jeff lyckades somna om en stund på min mage men sen var det färdigt. Men jag ska inte klaga, han somnade fort som attan igårkväll vid halv åtta och vaknade inte till nånting förrän vid 3-tiden inatt, och då var han täppt och lite gnällig men efter en snabb nappinstoppning somnade han om. Hellre har jag det så här än att han ska va vaken till 10-11 på kvällen, då hade jag blivit galen!

Vi håller då på att städa här hemma, och Jeff gör det till ett evighetsarbete genom att dra fram det som jag nyss har lagt undan för att sen skratta till åt mig när jag säger "nej". Roligare har man ju haft! Vi får då besök om ungefär två timmar för då kommer Therese och Alvin hit för att leka lite och för att äta lunch. Vi mammor kommer väl snacka en del skit också som de vanligtvis brukar bli. Therese och jag har ju ändå känt varandra i princip hela livet och våra föräldrar bor fortfarande grannar, så även om vi inte ses jätte ofta har vi alltid hur mycket som helst att prata om.

Nä, dags att fortsätta här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback