Morgonpigg!

Datum:2011-01-09 / Tid:10:32:14
Jeff fick för sig att det var morgon kl halv 5 imorse, något som vi snällt försökte förklara att så inte var fallet. Men han ville inte lyssna på det örat idag. Han somnade dock om sen en liten stund, men då vill jag betona en liten stund. Men så är det att vara småbarnsföräldrar, man har ingen aning om hur länge de vill sova, ena dagen tror man nästan att de avlidit när de aldrig vaknar på morgonen, för att nästa morgon gala innan ens tuppen vaknat.

Jag och A-L skulle i allafall ha åkt iväg och tränat nu på morgonen men i och med denna start på dagen ska vi ta det i eftermiddag istället. Igår gjorde vi upp en träningsplan och hon talade även om för mig vad jag ska och inte ska äta.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Sen efter lunch åker vi till luleå för att ta en fika med Malin och Petter. Jeff har nog planerat att inte fika så mycket utan istället busa med Casper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback