Nytt badrum?

Datum:2011-01-14 / Tid:16:31:17
.. Nej, inte riktigt! Men det blir i allafall lite nytt, såsom toalettstol, handfat + blandare och om allt går vägen så ska jag till Luleå nästa vecka och köpa en duschkabin. Det känns så roligt att få nytt därinne, helst med tanke på att toastolen i princip är helt trasig. Sen är jag trött på att badkaret tar upp all plats och det är nog trångt som det är.

Nu ska grejerna på plats bara, men då är det tur att man har en snäll och händig (?) pappa!


Denna skönhet kommer jag förmodligen duscha i.. eller få mig en ryggmassage i, om jag nu känner för det!

Kommentarer
Marlene

Cool dusch, verkligen hi-tech som det ser ut. Jag gillar den gröna väggfärgen på den bilden också. Vi ska snart bygga om lite hemma, främst badrummet. Det är därför jag surfar runt på bloggar, även äldre inlägg som det här, på jakt efter inspiration.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback