Tränat!

Datum:2011-01-06 / Tid:17:10:45
JA, ni läste rätt! Idag har jag och Anna-Lena varit och gymmat. De var SÅ härligt! Vi var och tränade på underground och jag måste bara säga det, vilket härligt avslappnat ställe. Jag saknar inte step in för fem öre, de är på ren svenska ett jäkla skitställe! Där kryllar de av pumpade killar med alldeles för tillfixade frisyrer och sen tjejerna som bara måste ha nya snygga träningskläderna och allra helst smink. Nej, det känns ganska snedvridet när man är där för att träna, inte stå och kolla sig i spegeln.

Härligt var det ja.. och jobbigt! Men det känns bra att komma igång. Nu blir det ju bara lättare för varje gång! Mitt lilla mål är att fixa minst 10 dips, då är jag stark!

Imorgon ska vi köra rygg/mage! Då kommer jag, som jag sa till A-L "inte kunna skratta på en vecka, minst".

Kommentarer
Johanna

Oho, då kanske du träffar Sandra, hon har kort där! :)

2011-01-06 / 19:10:45
http://jodd.blogg.se/
Julia

Men jag följer ju givetvis min diet, annars vore det ju som att äta enligt LCHF men ändå äta kolhydrater ;-) Äter ju givetvis med när jag tränar, och alltid efter jag tränat, precis som jag skrev. Eftersom träning egentligen bryter ner kroppen och därför behöver man ju påfyllning! Men när jag är klar med PREnet blir det ju givetvis att helt tänka om kring mat och mellanmål, men det är ännu ett bra tag dit så det hinner jag nog planera tills dess :-) Får ju alla möjliga bra tips av min rådgivare på mat som jag bör äta både innan och efter träning.

2011-01-06 / 20:06:18
http://julialindholm.blogg.se/
Julia

Men jag följer ju givetvis min diet, annars vore det ju som att äta enligt LCHF men ändå äta kolhydrater ;-) Äter ju givetvis med när jag tränar, och alltid efter jag tränat, precis som jag skrev. Eftersom träning egentligen bryter ner kroppen och därför behöver man ju påfyllning! Men när jag är klar med PREnet blir det ju givetvis att helt tänka om kring mat och mellanmål, men det är ännu ett bra tag dit så det hinner jag nog planera tills dess :-) Får ju alla möjliga bra tips av min rådgivare på mat som jag bör äta både innan och efter träning.

2011-01-06 / 20:06:57
http://julialindholm.blogg.se/
mikkisen

heja heja:D

2011-01-06 / 21:00:46
Britta

"Nej, det känns ganska snedvridet när man är där för att träna, inte stå och kolla sig i spegeln"



Jag tycker det känns ganska snedvridet att bry sig om hur andra ser ut när de tränar när man själv är där för att träna. Många använder ju även spegeln för att se att de gör rörelserna rätt, inte svankar etc, vilket är superviktigt.

2011-01-09 / 19:27:50
http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback