Zzzzznark.

Datum:2011-01-04 / Tid:10:25:04
Morrn morrn!

Här hemma har vi haft en velig morgon. Per är nästan påväg ibland att ta den nyinköpta tavlan under armen och köra snabbt som attan med den tillbaka till Casa/Wikström i Luleå. Men så fort jag har sagt "ja, men nog kan vi lämna tillbaka den" så har han sagt att nej, vi köpte den för att vi ville ha den så nu ska fanskapet upp på väggen. Vi får väl se hur de går..! Förhoppningsvis kommer den upp på köksväggen idag. Vi ska även och köpa nya krukor idag till vardagsrummet, eftersom att katten rev ner ena inatt så den gick i tusen bitar, och jag vill ju ha två likadana så nu blir de två helt nya. Ska även kolla efter en lampskärm och en ny lampa till köket. Jag tror faktiskt att de sista av julen åker ut idag, kanske inte granen men i allafall allt annat.

Jeff är ute och går just nu med farmor & farfar så nu ska mamma här lägga sig i soffan och slappa lite. Sen ska jag ta tag i städningen igen, håller på att städa mina garderober vilket är allt annat än kul. Men det är ett måste nu när jag köpt så mycket nya kläder på sistone. Igår höll jag på att få hem en så söt tunika ifrån Bondelid på MQ, men efter lite vånda hängde jag tillbaka den. Dock säger Per att han ska köpa den åt mig, och de tackar jag ju inte nej till hihi.


Ha en fin (kall, om ni bor i norr) dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback