Reklamation.

Datum:2011-07-08 / Tid:10:19:00
Good morgon!

Hur mysigt är det inte att sitta ute på balkongen och äta frukost? Vi gjorde det imorse igen. Jeff stormtrivs därute, han sitter i sin stol och pekar på allt och säger "däääär"

Jag har varit lite irriterad här på morgonkvisten också.. Beror på vårat jäkla kök! Vi satte ju in ett helt nytt när vi köpte våran lägenhet, ja ni har ju fått se vårat fina kök. Men efter bara ett par månader började vi få fula vita fläckar på bänkskivan och de blir bara fler och fler hur jag än gör, först trodde jag att de gick att torka bort då de ser ut som smuts men inte det. Idag har jag alltså reklamerat bänkskivan och några luckor som tappat färg, och förhoppningsvis slipper vi bråka om saken så vi får nytt. Dock kommer vi definitivt inte ta en likadan bänkskiva igen utan då blir det en i ek. Om det nu blir så att de ger oss de här grejerna (i och med att köket knappt är ett år gammalt) så kommer vi nog köpa en ny häll och diskho samtidigt. De kommer bli som ett helt nytt kök, igen.. hihi!

Nog om det.. Idag ska jag ut på tygjakt för i helgen ska jag nog börja sy upp nya gardiner till köket och Jeffs rum, eller Jeff har inte ens några i sitt rum men i helgen ska de upp. Jag vet bara inte vilken färg han ska få, lutar mot gult eller orange.

Sen kanske det blir att ta sig ett bad med Mikkis, vi får se om jag vågar!



Fuuuuuula fläckar!!

Kommentarer
Wilma

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 / 15:30:50
http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback