Själsfrände!

Datum:2011-07-21 / Tid:15:40:57
Jag tror fasiken att jag hittat min i Emelie! Vi tänker, tycker och gillar så lika. Det är så härligt, man behöver inte ens beställa lunch själv snart eftersom vi ändå äter samma sak. Idag har vi då knatat runt på stan, ätit lunch och shoppat lite. Jag har även runnit bort i värmen!

Nu ska jag och min lilla tiger slappa i soffan en stund innan pappan i huset kommer hem ifrån gymmet. Då blir det matlagning och kanske ett besök av Pers Affe-kompis S.

Ha det fint pussgurkor!


Jag hittade ingen bild på mig och E, men jag hittade bilder på hennes blogg som hon åtminstone tagit, enjoy!

 


Bilderna är ifrån Boden Alive. Jag och Nelly, sen Prince, Per & Mooooi (när jag blev tvingad att dricka en lite mindre smaskig shot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback