Vi lever!

Datum:2011-06-04 / Tid:10:24:17
Vi lever, även om jag inte uppdaterat på ett par dagar. Men jag har skickat mms-inlägg men inget av dom har kommit fram, förstår inte varför. Någon av er kanske vet vad som är fel? Igår var vi och såg när pappa Per fick medalj och sen blev det kramkalas! Det var galet varmt, idag också, och det uppskattades av mig men inte lika mycket av Jeff. Men han var tapper som vanligt och humöret var på topp trots allt. Idag flyger vi ju till Turkiet och där lär de ju va ännu varmare. Jag kommer troligtvis inte ha tillgång till internet under semestern, precis som det ska va. Ha det bra så hörs vi när vi är hemma igen.. Bruna och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback