Historisk händelse.

Datum:2011-03-28 / Tid:08:19:56
Godmorgon på er!

Jeff ligger faktiskt fortfarande och sover(!) hur otroligt det än låter. Jag vet, klockan är egentligen bara 7.20 men ändå! Jag har nästan aldrig pallrat mig upp innan honom, men idag så! De kan ju bero på att killen sovit utan något som helst avbrott inatt medan mamma haft ont i magen, så då blev det en tidig morgon med proviva istället.

Idag ska jag fortsätta klä om stolarna (hann bara 4 st igår) och så ska jag ta tag i hallgarderoben som behöver en rensning. De börjar se väldigt vårigt ut här hemma, ni kanske får se en bild lite senare idag.


Jag hoppas att DU får en underbar dag med många skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback