Livet är skört.

Datum:2011-03-12 / Tid:14:34:13
Jag vet sedan innan att livet är skört och något som man alltid måste ta vara på, varje minut, varje ögonblick. Idag fick jag ännu ett bevis på det. Det är fruktansvärt att få höra hur orättvist livet kan vara ibland, för vissa av oss.

Två som gifter sig av oändlig kärlek och för att de ska vill vara tillsammans livet ut.. De vill ju åldras sida vid sida, uppleva livet och få njuta av tiden. Men att veta att de inte kommer hända men gör det i allafall, det är vackert men så sorgligt..! Jag kan inte för mitt liv ens föreställa mig känslan..

Jag säger bara det; ta vara på dina chanser, ditt liv och kärleken..


Tänker på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback