Lycka.

Datum:2011-03-12 / Tid:08:21:10
Godmorgon, eller det är än så länge bara morgon här.

Det blev en urmysig fredagskväll när Malin kikade förbi och pratade lite strunt. De va alldeles för länge sen vi sågs, hade börjat sakna henne!

Idag ska det bli ännu lite mysigare då brorsan (och Miriam) landade in hos mamma och pappa igårkväll! Så jag ska bara trycka i mig frukost och sen ska vi styra bilen dit så vi äntligen får träffas. Jag ska erkänna att jag saknat honom en hel del..

Dags att skynda på lite..

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

hej vännen! Vi sakna ju dig! Måste ses snart igen! :-) Såg förresten att vi glömde doppresenten igår :-( får ta de nästa gång!

2011-03-12 / 14:58:24
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback