Ibland blir det inte alls som man trott eller tänkt.

Datum:2011-05-07 / Tid:21:10:02

.. Nä, verkligen inte.

Min farfar fyller år imorgon, 80 år. Idag var det tänkt att hela familjen och släkten skulle ut och äta middag för att fira honom. Men istället fick han åka med ambulans in till sjukhuset tidigare i eftermiddags. Läget är kritiskt, men än är inte hoppet ute! Han må vara gammal och haft sina sjukdomar, men ändå kämpat på och senast för bara några dagar sen satt han och skrattade åt Jeffs upptåg och tyckte att livet ändå var rätt okej. Jag ber verkligen att han kan repa sig återigen och få ytterligare ett par år. Jag hoppas!

Dagen blev inte alls som det var tänkt, istället för att få träffas och glädjas över att få fylla år så är det istället enbart oro man känner.

Håll era tummar och tår, be en liten extra bön.. eller skänk bara en liten tanke.


Kommentarer
Lotta

Många kramar och hoppas allt går bra!!!

2011-05-07 / 22:10:49
Britta

Vad tråkigt!

Tänker på den tiden då min farfar åkte in och skänker dig flera tankar.

Hoppas det går bra!

Kram!

2011-05-08 / 05:17:07
http://sixth.blogg.se/
Carolina

Det e jobbigt att oroa sig, min farfar åker in och ut från sjukhuset hela tiden nu känns dt som och man e inget annat än orolig. Hoppas din morfar får komma hem så att han slipper fira sig på sjukhus i alla fall :) kramkram

2011-05-08 / 12:09:32
Lisa G

Vad orättvist! Hoppas han kryar på sig snart. Tänker på dig och familjen. KRAAAM

2011-05-09 / 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback