Tack girls!

Datum:2011-05-14 / Tid:09:59:27

Det blev en väldigt rolig födelsedag igår trots allt! Mina förväntningar i och med att Per inte var hemma va ju inte på topp direkt, kanske därför det blev så mycket bättre då. Först en hel rad med släktningar sen kom även frugan Jessica och mitt lilla bonusbarn (stod även så på kortet till de fina blommorna jag fick) som både fikade och åt middag. Sen kom även Daniela och hennes döttrar hit för lite fika och massa bus. Pers föräldrar, systrar och faster kom hit också mot kvällen. Sen körde jag Jeff till mamma och pappa för några av tjejerna skulle komma hit och ta någon öl, spela spel och fira mig lite.

Presenter fick jag också ja, jag fick pengar, en rörstrand mugg, slev + bakskål, halsband, stegräknare, blommor x4 OCH en vit iphone4(!) sen fick jag ju Marc Jacobs väskan av Per.

TACK Ida, Jessica, Kärran, Carin & Erik för en helt underbart rolig kväll som vi måste göra om snart! Tack också för era fina små presenter, speciellt C & Es blommor, de va så grymt fina!


Kul att jag och Ida har två turkar på varsin sida om oss.. var fan kom dom ifrån?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback