Tjoho!

Datum:2011-05-12 / Tid:10:18:51
Godmorgon, goddag!

Jeff vaknade vid 9 så för mig är det fortfarande morgon. Jag förstår inte, när det var kolsvart ute på morgonen vid 7-8 då ville ungen kliva upp 5-6 men nu när solen i princip lyser in i hans rum från kl 8, nä då sover han som en stock. Hur går det till egentligen? Men han är ju mycket piggare och mer harmonisk nu när han sover som han ska utan att vilja kliva upp mitt i natten.

Idag är det en riktigt bra dag, för vet ni vad som händer idag? Jo, Jeffs morbror kommer upp ifrån Stockholm för att hälsa på! Det känns lite extra speciellt med tanke på att förut träffades vi i princip varje dag och nu går det flera månader emellan varje besök. Tyvärr landar han inte förrän sent ikväll men han kommer dock ändå idag, även om vi inte kommer ses förrän imorgon.

Vad ska vi hitta på idag då? Tanken är att ta en promenad, handla lite smågrejer på coop som jag behöver till att baka och sen ska jag.. inte göra nånting viktigt. Vi får se! Vi kanske går till Jess och Ben, om inte annat så skulle dom komma hit imorgon.

Ha en toppen dag vad ni än har för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback