Uppdatering.

Datum:2011-05-19 / Tid:10:44:43
Hej på er!

Jag skulle ju uppdatera igår, se hur bra det gick. I och med att jag var och gjorde några ögonundersökningar igår, vilket innefattade att de droppade i något som gör att pupillerna blir gigantiska och då ser man inte ett skvatt, så hade jag huvudvärk större delen av dagen igår. Men jag fick ju som sagt några glädjande nyheter, och det var när mitt blodtryck kollades, helt plötsligt har det sjunkit från 130/80 till 120/70 vilket anses som helt normalt! Till saken hör också att jag inte haft så här lågt blodtryck sen jag var i början av graviditeten med Jeff. Jag dansade nästan ut från vårdcentralen igår! Nu ska jag se till att springa ett par gånger i veckan, träna lite styrka och ta regelbundna promenader så blodtrycket håller sig där det ska.

Jag hade ju tänkt att springa idag men efter att ha tittat ut genom fönstret och sett den gråa himlen och alla regndroppar satte jag mig ner i min varma och bekväma soffa igen. Hoppas bara de slutar regna till i eftermiddag när vi ska till Jessica och Ben, har inte lust att ställa in våran middag idag igen.

Hur ska man då aktivera en unge som inte vill något hellre än att vara ute och kuta? Bra fråga.. Det kommer bli en lååång dag känner jag då J redan är rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback