Första ljuset är tänt ♥

Datum:2011-11-27 / Tid:12:17:34



Första advent och första ljuset är tänt!

Jag satt och tänkte på vilka känslor och tankar som snurrade hos mig förra året vid den här tiden. Snabbt kom jag på att det var saker som jag inte alls vill gräva fram just nu, inte nu när julen snart är här och vår lilla familj är enad. Jag har sån härlig julkänsla i år och allt just nu känns bara varmt, lyckligt och fluffigt!

Jeff satt förresten och tittade på ljuset imorse, sa "ajaj" eftersom vi lärt honom att ljus och lampor är aj. Trots det ville han titta närmare på ljuset varpå han sätter handen på ljuset och förvånat utbrister "AJ" haha. Ja lilla vännen, det var verkligen aj!

När Jeff vaknat efter vilan ska vi pälsa på oss och gå ner på stan och möta upp Nettan, Jonas och Meja för att träffa tomten och köpa ett litet paket till busungarna ♥


Kommentarer
Victoria

Jag hoppas verkligen att dina vädergudar har rätt för jag vill ha snö!!!

2011-11-27 / 14:42:51
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback