Fortfarande i ett lyckorus!

Datum:2011-11-30 / Tid:11:39:48

Hej fina läsare!

Lyckoruset håller i sig, just nu känns det som att det inte finns nånting som kan få mig på dåligt humör! Det känns helt fantastiskt att kunna säga att "jag har ett jobb" och det som känns ännu mer fantastiskt är att jag och Per nu kan planera inför framtiden på riktigt, planera för resor, nya möbler, ett hus.. ja vi kan helt enkelt drömma lite mer realistiskt nu!

Vet ni förresten hur vi firade igår här hemma? Vi åt min absoluta favoriträtt förtillfället, och som även är lite utav Jeffs favorit, miniköttbullar med skinka och ost. Till efterrätt blev det två bitar mörk choklad!

Imorgon ska jag förresten jobba mitt sista(?) pass på Coop och för en gångs skull känns även det roligt!

Nu ska jag städa lite, röja i sovrummet eftersom vi ska hämta hem farmors linneskåp idag och sen ska jag åka och hämta min älskade lilla prins på dagis.

Ha en underbar dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback