Godnatt skatt!

Datum:2011-11-09 / Tid:22:38:48

Åh, jag älskar att gå in om kvällarna i Jeffs sovrum och bara stå och titta på honom när han sover. Det finns nog inget mer fridfullt än att se ett barn sova.

Nu kanske ni tycker att jag är en hemsk mamma som var tvungen att fota honom också men han rörde sig inte ur fläcken. Däremot när jag skulle tassa ut därifrån flög han upp och ropade "däääär" (lite typ, där är hon som tydligen var tvungen att fota sin sovande unge bara så hon kunde blogga om det) för att sen rasa ihop och somna om. Puh, close call!

Ser ni förresten Nalle Puh samlingen? Svårt att lägga märka till kanske när filtarna ligger ihopknycklade i en hög, men Jeff har alltså en Nalle Puh nalle (den borde ni väl i allafall ha sett) och två filtar med samma gula björn på. Han älskar honom, älskar verkligen! Så pass mycket att när vi kommer till Meja sliter han åt sig hennes Puh och håller så hårt att man nästan blir rädd att han ska bli blå om fingrarna. Kärlek kallas det för, kärlek!

Dags att sova, eller först ska några kapitel i min nya bok plöjas igenom.

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback