Huslängtan!

Datum:2011-11-09 / Tid:09:37:32
Åh, jag har en sån enorm längtan tills dess att vi har köpt ett hus! Just nu känns det inte riktigt som rätt tillfälle, mest för att vi inte ens vet om vi kommer bo kvar här. Men längta och drömma kan man ju göra ändå!

Vi är rörande överens, för en gångs skull, om hur vi vill att vårat hus ska se ut. Det ska defintivt inte vara en enplansvilla i ett trångt bostadsområde, ni vet där tomterna i princip går in i varandra och de är så små att spelar du fotboll på gården och skjuter lär du få knata över till närmsta grannen eller näst närmsta för att hämta bollen. Andra kravet är att det är ett trähus, är väldigt allergisk mot tegel av någon anledning, men är väl för att jag själv är uppväxt i ett gammalt trähus. Sen vill vi ha ett hus med två våningar, och allra helst vill jag att huset ska vara lite äldre med en fantastisk historia bakom sig. Sen har vi väl lite andra små krav men inget som är direkt avgörande, men ni ser ju själva att de kommer ta ett tag för oss att pricka in rätt hus.

Jag satt nyss och tittade lite på hus runt om i Sverige och då hittade jag detta hus, och det är nästan helt perfekt..

Välkommen till Tororpsvägen 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback