Maldiverna.

Datum:2011-11-13 / Tid:21:30:34

Hihi, jag har suttit och kollat runt lite på resor ikväll och kunde inte låta bli att titta vad resor till Maldiverna kostar. Ni kanske minns att vi var där julen 2008?

Jag inte bara hittade resor utan resor till våran resort! Grejen är att den togs bort ifrån Fritidsresor ungefär ett halvår efter vi kom hem pga att för få åkte dit. Men nu är den tydligen tillbaka hos ving istället. Men till det galna, vet ni vad en resa kostar idag? Nästan 70.000:- för två veckor med halvpension (som vi då hade) och då ingår inte ens transfer med sjöflyg och speedboat, vilket är galet dyrt! Crazy! Tydligen har det blivit ännu mer lyxresort idag än vad det var när vi var där. Men ändå! Jag kan ju avslöja att vi inte betalade i närheten av den summan, inte alls i närheten. Då fick vi ändå en Beach Villa vid lagunen med egen jacuzzi på bakgården.

Slutsats.. Det blir nog ingen favorit i repris, får fortsätta leta efter ett passande resemål.





Kommentarer
Julia

Vi har faktiskt pratat om att när det sen är dags för bröllopsresa att åka till Maldiverna. Fast några 70.000:- hade jag väl inte direkt tänkt lägga ut! :-P

2011-11-13 / 23:52:35
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback