Myser i kylan.

Datum:2011-11-20 / Tid:10:38:58

Hej kära söndag!

Vad har ni pysslat med i helgen då? Här har det varit rätt lugnt i och med Jeffs envisa hosta som gjort comeback på riktigt. Men igår kom i allafall Nettan, Jonas och Meja hit på middag. Jag har skrivit de förut men måste göra det igen, dom är så söta tillsammans! De kramas (på riktigt alltså, med armarna runt om varandra) och ibland ger dom varandra pussar på munnen. Då är de svårt för oss att hålla oss ifrån att både skratta och gråta en skvätt, det är ju så sött!

Jag är förresten så otroligt tacksam och framförallt glad att vi fått lära känna sådana bra människor och få ha dom som vänner ♥

Är det kallt hos er idag förresten? Här är det rejält kallt helt plötsligt, vi som haft vårväder senaste veckan. Vi har även hört talas om att det ska snöa i eftermiddag och de hoppas jag är sant, för Jeffs skull! Vi ska då trotsa vädret och köra till Luleå och äta middag med Js farmor, farfar och fastrar. Då ska vi även hämta hem deras gamla adventskalender som J har fått. De ska bli mysigt att få använda den som Per växt upp med.

Det finns en riktigt bra sak med kylan.. Jag får använda min underbart varma fjällräven jacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback