Natti

Datum:2011-11-13 / Tid:21:58:02

Imorgon är en lite spännande dag, när ni ska hålla tummarna lite extra för mig! Därför ska jag gå och lägga mig och läsa en bok innan jag ska sova.

Jeffan sover sen länge, han var helt slut ikväll efter en hel helg hos mormor och morfar. Det har blivit mycket lek och roligheter! Imorgon ska han på dagis igen, och sist han var där ville han inte därifrån utan han bara tittade på mig, log och fortsatte leka. Men jag har det hellre så än att han ska grina när jag åker och börja grina av lycka så fort han ser mig igen. Men fröknarna säger att han trivs och är en glad liten skit.

Förövrigt kommer Per hem snart igen, och det ska som vanligt bli skönt! Nästa helg ska jag försöka överraska honom med något roligt såhär lite grattis-på-farsdag-i-efterskott.

Sov gott raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback