Ny vinteroverall, igen!

Datum:2011-11-24 / Tid:16:03:25

Jag har ju glömt att berätta om vårat lilla overall-problem. Jag beställde ju en Molo-overall från babyshop.se för en månad den ungefär. Grejen är den att när han hade använt den två gånger märkte vi hur snäv den var, alltså jätte snäv och den kändes helt enkelt felsydd. Så jag ringde dit och då visade det sig att den troligtvis är felmärkt!

Jag reklamerade den i tisdags och idag damp det ner en helt ny overall i brevlådan. Vi tog de säkra före det osäkra och fick en i storlek 98. Jeff provade den förut och vilken skillnad! Den är rätt stor men den är åtminstone inget korvskinn!

Jag är väldigt tacksam idag att vi beställde från babyshop för de har otroligt bra kundservice och de fixar det som är fel direkt! Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback