Presentkort på smink, tack!

Datum:2011-11-15 / Tid:17:32:00

SUCK!

Först gjorde jag världens godaste middag åt Jeff, kycklingrisotto med broccoli. Sen tackade han mig genom att knata in i badrummet, slita upp ett av badrumsskåpet där jag har mitt smink och sen ta tag i min foundation och kasta den i golvet så den gick i tusen bitar. Jag har varit mer road i mitt liv kan jag ju säga, speciellt med tanke på att han senast förra veckan slog sönder min andra foundation, nu är jag med andra ord helt utan. Plus att jag nu fått stå och skura upp en flaska foundation, ganska kletigt kan jag ju berätta.

Så, inte nog med att jag står utan foundation har jag också slut mascara och min ögonbrynspenna är knappt i närheten av samma nyans som mina ögonbryn. Jag skulle nog vilja säga att jag är i stort behov av ett rejält presentkort på Kicks eller Parelle. Eller vad säger ni?

Julklapp kanske? Jag får kanske ta och försöka flirta lite med Per, även fast vi sagt att det inte blir nog julklappar till varandra i år. Men om han inte vill bo ihop med risig kråka, så är det bara att han gör som jag vill!

Nu ska här röjas undan för ikväll kommer pappan i huset hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback