Tummen upp!

Datum:2011-11-14 / Tid:19:29:33

Hejhopp min trogna skara ♥

Mötet som jag var på idag gick suveränt! Det är så härligt när det mesta känns som att de går åt rätt håll och man är glad, inte bara utåt utan i hjärtat också.

Nu får ni ursäkta men nu ska jag skriva om mat, därför att jag har ätit sån himla god lunch idag. Den bestod av kyckling, en stor grönsallad och lite hemmagjord tzatziki. Underbart! Jag kan fortfarande känna hur det vattnas i munnen bara av att tänka på det, exakt så gott var det. Imorgon blir det inga rester utan då ska jag på stan och äta sushi till lunch med Sandra och Kristin, mysigt.

Jeff sover, och jag börjar hinna ikapp tröttheten så nu ska jag bädda ner mig i soffan och sen ta en tidig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback