Dermanord - Ansiktsvård

Datum:2011-10-05 / Tid:09:57:22
Jag tänkte komma med ett litet morgontips på ansiktsvård. Då menar jag, som rubriken avslöjar, Dermanord! Jag har använt den ett tag nu och den har gjort underverk för min annars lite irriterande blandhy. Förut hade jag bra hy ena dagen för att ha problemhy dagen därpå, men det problemet är i princip borta nu. Huden känns fräsch, uppstramad utan att kännas torr och den bästa av allt, ren!

Men det finns ännu en anledning till att jag verkligen älskar Dermanord och det är att alla produkterna är ekologiska och innehållsförteckningen på produkterna står på begriplig svenska istället för på latin. Därför vet man exakt vad man sätter på sitt ansikte! Priset ligger lite högre än vad jag normalt brukar betala för ansiktsprodukter men det är helt klart värt varenda krona.

Vill du beställa eller bara läsa lite mer om Dermanord kan ni gå in på Lillakliniken, där jag beställde och fick paketet enbart två dagar efter min beställning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback