Hopflock.

Datum:2011-10-07 / Tid:23:18:48
Jag vill inte gå och lägga mig riktigt ännu. Jag vill sitta uppe, lyssna på gamla låtar, titta på bilder från förr och vara sådär härligt sentimental.

Här får ni se ett par bilder från förr.. Där jag är med.











 



Oj, nu ska jag nog ta och ge mig.. Blev många bilder! Det är allt ifrån 2006 tills 2011. Blandad kompott minst sagt!

Ni såg bilden på mig och Måns Zelmerlöv? Jag vet att jag absolut inte är ensam, men jag kan i allafall säga att jag kysst honom (eller han kysste mig rättare sagt) och fått hans privata mobilnummer och e-mail. De får jag faktiskt vara lite mallig över, eller som Mikkis, som höll på att dö på fläcken när jag berättade det hahaha.

Kommentarer
mikkisen

DET ÄR SÅ COOLT!!!!

Visade den för mathilda här och vi höll båda på att dö en skvätt;)

2011-10-09 / 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback