Sjuk, IGEN!

Datum:2011-10-29 / Tid:20:54:07
S-U-C-K!

Ni kan aldrig gissa vem som är sjuk, igen! Eller jo, det kan ni säkerligen. Jeff såklart! Han har blivit rejält förkyld och har sådan hemsk hosta att jag nästan var påväg till akuten tidigare idag. Han tappar andan, får panik och rosslar. Det gör så ont att höra hur han kämpar och se rädslan i ögonen när han inte förstår vad det är som händer. Ikväll kom även febern på besök igen, och man såg hur de små fina ögonen blev alldeles glansiga och trötta. Men nu sover han i allafall efter en flarra välling och en alvedon.

Dagen blev som sagt inte riktigt som vi tänkt oss men vi har ändå varit ute hos mormor och morfar hela dagen. Morbror Mats är ju på besök och vi har hållt på att lära J att säga "Mats" vilket tillslut blev "ma", halva namnet är bättre än inget. Sen blev det oxfilé, vin till Mats och Per och en tidig hemgång för mig och sjukisen. Ikväll ska nämligen grabbarna ut och ha en helkväll. Lite tålig tajming i och med att J är såpass sjuk men men.

Nä, nu ska jag bädda ner mig i soffan med vatten och något smarrigt. Blir nog en tidig kväll och förbereder mig för en natt med lite mindre sömn än vanligt.

Godnattttt!

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fy, hoppas att han snart blir frisk!

2011-10-30 / 14:30:26
http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback