Dagens goda gärning.

Datum:2011-09-29 / Tid:13:21:58
Jag har skrivit om det förr men det är en sak som aldrig slits ut och blir för trivial. Men jag skänker pengar till Läkare utan gränser och ibland även Röda korset, främst dom förstnämnda. Den här månaden är inget undantag och jag gjorde nyss min vanliga insättning.

Gör ni samma sak, eller är det bara när det visas svältande barn på nyheterna? Berätta gärna hur ni tänker, eller om det helt enkelt är så att man glömmer bort det och därför inte gör det även om man skulle vilja.

Kom ihåg, 50 kronor är nästan ingenting för oss, det är att offra en snusdosa/ciggaretter, pizza på söndagskvällen eller skippa att köpa det där rea-plagget som ändå kommer hamna längst in i garderoben med prislappen kvar.

SKÄNK HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback