God morgon fredag!

Datum:2011-09-23 / Tid:07:39:07
God morgon!


Godmorgon och godmorgon, de ser ut som att jag fortfarande sover.. eller vill sova åtminstone.

Sovit gott? Här somnade vi som klubbade sälar redan kring halv 10 igår. Men det behövs när J numera kräver att få stiga upp vid 6-tiden. Nu ska gröten ätas, av J, och sen är det bara på med kläderna och åka iväg till dagis. De känns lite konstigt att han ska va på dagis en fredag när han lika gärna hade kunnat va med mig men i och med inskolningen så får han va där i allafall. Han verkar då trivas där, och de känns extra skönt, för mig, att han har några bekanta småttingar där såsom Ebba, Saga och Ben.

Nä, nu måste jag sätta fart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback