Nettan & Meja.

Datum:2011-09-29 / Tid:17:04:22
Yes, precis som rubriken berättar så har Nettan och Meja varit här på eftermiddagen för lite bus, snack i massor och bullfika.

Idag fick jag även en stooor puss av Meja, och de är jag hur stolt som helst över hihi! Lilltjejen är nämligen lite blyg, men nu tycks hon kunna slappna av och då blir man ju glad. Fast rädslan för Per sitter fortfarande i så när han kom hem kom det några tårar men då ville hon upp till mig, glad igen. Men vi ses ju så pass ofta nu så de dröjer nog inte länge innan hon gör samma sak med Per.

Imorgon ska förresten jag och Nettan vara barnfria och ta oss en tur till Finland för att shoppa. Vi hade först och främst tänkt köpa vinterkläder åt ungarna, men sen även kolla på lite fint åt oss själva. Underbart!


Nettan med the kids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback