Sooovmorgon!

Datum:2011-09-05 / Tid:10:46:49
Godmorgon, är det här i allafall!

Per började jobba idag igen, efter två veckors semester, och Jeff firade det med att slå till med en rejäl sovmorgon. Jag vaknade, tittade på klockan som stod på 10 och blev livrädd! Jag slängde bort täcket, flög upp ur sängen, slängde upp dörren till hans rum och nästan skrek "nu är det moooorgooon" varpå J sticker upp ett yrvaket huvud och ser vettskrämd ut. De va lite kul! Sen ringde jag till pappa Per som lät måttligt intresserad, kan ju bero på att J vaknat före 7 varje morgon senaste veckan hihi.

Det var en bra start i allafall på veckan, så jag klagar inte! Imorgon blir det andra bullar däremot för då ska mamman i huset iväg till Luleå på utbildning inför ett potentiellt jobb, och då gäller det att kliva upp i tid. Men idag ska vi bara njuta, busa, baka(?) bada, kolla på Emil i Lönneberga och mysa!

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback