Hur kan du fylla 2 år..?

Datum:2012-04-14 / Tid:09:32:07

Du föddes ju nyss! Lilla älskade Jeff fyller 2 år imorgon och det är helt ofattbart. 2 år! Var det verkligen 2 år sedan vi var på sjukhuset varannan dag? Jag minns så väl när de skulle sätta igång mig den 14:e april, och jag sa åt läkaren och barnmorskan att "han måste födas idag, hör ni det" och de försökte förklara att det kunde ta rätt lång tid i och med att jag blev igångsatt. Jag påminde dom 23.30 någon gång, och sa då mitt i värkarna skämtsamt "nu börjar vi få lite bråttom här, kan ni bara ta och plocka ut honom så vi hinner innan tolv". Men det blev ca 3 timmar senare som han kom ut och förgyllde vårat liv ♥

Jag och Per pratade om det igår, hur det känns som att han alltid har funnits hos oss, hur vi knappt minns livet utan honom i det. Han är ju verkligen allt, precis allt! Det är mäktigt vilka känslor man kan ha för sitt eget barn.. Hur man kan känna hjärtat snörpa ihop sig, och hur fysiskt ont i magen man kan få av all gränslös kärlek ♥

Älskade unge, jag hoppas att du alltid kommer vara samma sorgelösa, glada och busiga lilla kille! Vi kommer vara där hela vägen för att hjälpa dig fortsätta vara sån, och ge dig all kärlek vi någonsin besitter.






Kommentarer
Mamma/mormor

Vår älskade gullunge, tänk att du blir 2 år. Hur var det innan du kom till oss? Jag undrar det, men vet inte svaret. Du är bara så fantastisk. Fortsätt vara den sorglöse kille du är. Pussar och kramar i massor från mormor och morfar.

2012-04-14 / 10:13:48
Evelina

Åh fina lilla Jeff! Tiden går verkligen foooort. Både roligt och lite ledsamt ibland.

Kramar!

2012-04-17 / 22:19:23
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback