Överraskande inbjudan!

Datum:2012-04-24 / Tid:11:34:03

Jag blev både glad och väldigt överraskad när jag såg vad som kommit med posten idag. Ett rosa kuvert med en sådan söt inbjudan!

Det är ett inbjudningskort till modevisningen som Bodens handel anordnar på torsdag under tjejkvällen. Front row till och med :-) På baksidan av kortet står det lite kort om mitt blogg också, det är tydligen genom den som jag fått inbjudan. Det stod så fint att jag blev rörd!

Givetvis ska jag gå! Jag fick även ta med mig en vän, någon som är sugen?




Kommentarer
Bodens handel

Vad roligt att du och en vän kommer, vi ses på torsdag! :D

2012-04-24 / 11:57:35
Big brother in the capital

Jag kommer!!!!!

2012-04-24 / 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback