2012.. med blicken framåt.

Datum:2012-12-31 / Tid:21:29:00
2012...
 
Vilket blandat år! Vi firade in nyåret hos våra fina vänner J, J och M. För att sedan dagen efter vakna upp med en liten kille som hade fått ögoninflammation. Ingen vidare start men vilket år det sedan blev, många fina minnen, avslut och nya vänner för livet. 
 
Här är några utav alla saker som hänt under året som passerat..
 
 ☆ Nästan direkt på det nya året började jag på ett nytt jobb, Expert. Ett jobb som jag kom att både älska och hata, men mest hade jag så jäkla roligt.
 ☆ Våren gick fort fram.. och i mars gav jag mamma kanske den finaste presenten någonsin, en utlandsresa tillsammans med mig och Jeff.
 ☆ Resan åkte vi iväg på i maj, att se lyckan i Jeffs ögon när han kände värmen och lugnet första dagen, den kommer sitta kvar lääänge!
 ☆ I juni bar det av igen på en resa, då till Ukraina och fotbolls-EM.. En av de roligaste resorna jag upplevt! 
 ☆ Under sommaren blev det mycket jobb varvat med husvisningar och funderingar över hurvida vi skulle sälja lägenheten eller inte.
 ☆ Tillsist bestämde vi oss.. Lägenheten skulle säljas och hus skulle köpas. Det tog 1 enda dag innan första budet kom på lägenheten och cirka en vecka senare var den såld. PANIK! 
 ☆ I somras träffade jag Rex för första gången och de var kärlek vid första ögonkastet ;-) Har nog aldrig träffat en person som jag blivit så nära vän med så snabbt.
 ☆ Äntligen dök vårt hus upp, och vi vann budgivningen!!!! Vilken känsla!
 ☆ Jag fick nytt jobb, ett välbekant ett men på ett nytt ställe. Trivs som fisken och kan tänka mig att stanna kvar där.
 ☆ Fått några spännande nyheter på sistone som gör att 2013 känns som ett riktigt bra år!
 
 
GOTT NYTT ÅR! 
 
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Vilket härligt år du haft!

2013-01-01 / 11:06:15
http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback