Kvinnor, och barn, kan själv!

Datum:2012-02-29 / Tid:20:09:34

Per fick en sån fin födelsedags present av min mamma och pappa, en mycket efterlängtad tv-bänk.

Duktig, och händig, som man är fixade jag ihop den i ett nafs tidigare idag. Jag hade självklart en mycket duktig medhjälpare som skulle skruva hela tiden, även där de inte behövdes haha.

Efter lite svett fick vi ihop den och Jeff applåderade spontant när jag fick den på plats, älskade unge!
Nu förgyller den vardagsrummet! Men jag funderar redan på att byta ut knopparna på den till vita rosknoppar. Men de får bli ett senare projekt :-)

Fin vy i allafall.. Förutom vår stora fredskalla i hörnet som inte alls trivs om vintern.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback